Laen.ee blogi Uudised, kampaaniad ja parimad pakkumised!
Laen.ee uuendatud ja ühendatud iseteenindus
Blogi

Laen.ee uuendatud ja ühendatud iseteenindus

Placet Groupis me väärtustame meie era- ja äriklientide soove, et pakkuda alati kiiret, mugavat ning meeldivat teenust. Nii nagu oleme laenutooted paindlikult ja lihtsa taotlusprotsessiga üles ehitanud, soovisime hõlbustada ka iseteeninduskeskkonda, et klientide, laenudega seotud, igapäevatoimingud oleksid kiired ning mugavad.

Oma teenuses peame silmas eelkõige kliendi mugavust, ent mugav teenus pole võimalik vastava iseteeninduskeskkonnata. Pärast mitmeaastast suurt tööd, planeerimist, testimist ja täiendamist, oleme valmis saanud Placeti ühendatud iseteeninduskeskkonna, mis võimaldab esitada laenutaotlusi ja hallata laene jne.

Mis on iseteeninduskeskkonnas uut?

Iseteeninduskeskkonna loomisel keskendusime mugavusele, mis väljendub nii keskonna disainis kui ülesehituses, võimaldades leida kõik vajalik vaid paari klikiga. Placeti iseteenindus pakub klientidele lisaks silmailule ka loogilist ülesehitust ning veelgi kiiremat teenuse kasutamist.

Uues iseteeninduskeskkonnas ootab sind:


• Moodne ja kaasaegne kujundus, mis teeb iseteeninduskeskkonnas liiklemise palju kergemaks ning loogilisemaks.
• Laenude valimine ja laenutaotluse esitamine on veelgi lihtsam, nüüd leiad enda otsitud teenuse ilma vaevata üles. Laenutaotluse esitamine toimub vaid minutitega.
• Uued mugavad ja kaasaegsed registreerimisvõimalused, sisselogimiseks piisab vaid Smart-ID, ID-kaardi või Mobiil-ID olemasolust.
• Personaalne suhtlus, juhul kui teenuse osutamiseks on tarvis lisadokumente või muid täpsustusi. Iseteeninduskeskkonnas puuduolevate dokumentide kohta teavitamine kiirendab teenuse aktiveerimist veelgi.
• Laenu tasumine pangalingiga otse iseteeninduskeskkonda sisse logides. Pangalingiga tasumine kehtib kõikidele laenudele.

Kõige olulisem muudatus - uus ühendatud iseteenindus

Placeti kliendid kasutavad laen.ee, smsraha.ee kui smsmoney.ee, mistõttu on uue ühendatud iseteeninduse loomine suur samm edasi, et pakkuda oma klientidele veelgi mugavamat teenust- olenemata platvormist üks ühtne iseteeninduskeskkond.

See tähendab kliendi jaoks kõikidelt platvormidelt võetud laenude ühes iseteeninduskeskkonnas haldamist. Enam ei pea laenu eest tasumiseks suunduma erinevatele lehekülgedele - kõik toimub Placeti uuendatud iseteeninduskeskkonnas.

Uuendatud iseteenindus teeb Laen.ee teenused veelgi mugavamaks

Uuendatud ja projektide ülene Laen.ee iseteenindus pakub meie klientidele rohkem võimalusi kui varem. Logi sisse ühe kontoga, kasutades isikutuvastusvahendeid, leia üles kõik võimalikud laenuteenused ilma vaevata, halda erinevatel platvormidel asuvaid laene ühes keskkonnas ning saa personaalseid teavitusi võimalike lisaküsimuste korral - kõik toimub mugavalt ühes Laen.ee ehk ametlikult Placeti iseteeninduskeskkonnas.

Tere tulemast!

Vestlus - konsultant
Tere!
Meie klienditeeninduse tööaeg on E-R: 8:00 – 20:00, L: 10:00-15:30 ja P: Suletud.
Оma küsimuse palume Teid saata klienditeeninduse e-postile klienditugi@placetgroup.ee, e-kirjas jätta enda küsimus ja kontaktandmed, et vajadusel oleks meil võimalus Teiega ühendust võtta.