Kontakt

Kontakt

Siit leiad kiirelt vastused tekkinud küsimustele

  • Laenutaotluse esitamine
    • Kuidas esitada laenutaotlus?

      Laenutaotlus on võimalik esitada enda profiili alt, eelnevalt sisse logides oma iseteenindusse ja valides sobiliku laenutaotluse ning täites vastava ankeedi või võttes ühendust numbril 6630110.

    • Taotluse esitamisel tekib tõrge, mida teha?

      Tõrke tekkimisel kontrollida kas kõik väljad on korrektselt täidetud ning proovida uuendada veebilehte või proovida kasutada teist veebilehitsejat. Juhul kui viga ilmneb uuesti, siis palume ühendust võtta klienditoega numbril 6630110.

    • Millise aja jooksul vaadatakse laenutaotlus läbi?

      Juhul kui kõik vajaolevad dokumendid on esitatud, laenutaotlus vaadatakse läbi 1 tunni jooksul.

    • Mul on juba olemas kehtiv laen, kas ma saan lisalaenu taotleda?

      Jah, soovi korral on Teil võimalus esitada uus laenutaotlus. Iga taotlus vaadatakse läbi individuaalselt.

    • Kas saab laenu välismaa pangakontole?

      Laenusumma väljastatakse nii Eesti pankade arvelduskontodele kui ka Revolut, N26 ja Paysera arvelduskontodele

    • Kas saab laenu kolmanda isiku pangakontole?

      Ei, laenusumma kantakse üle ainult laenuvõtja arvelduskontole.

  • Pangakonto väljavõte
    • Kuidas esitada pangakonto väljavõtet?

      Lihtsamaks pangakonto väljavõtte esitamiseks saadetakse link SMS-iga ja e-postile. Vajutades lingile, tuleb valida vastav pank ning järgida edaspidiseid juhiseid. Samuti saab lisada väljavõtte panga poolt digitaalselt allkirjastatud failina või saata meie e-posti aadressile klienditugi@placetgroup.ee.

  • Kuidas teha pangakonto väljavõtet erinevates pankades
    • Swedbank

      1. Sisene https://www.swedbank.ee/private internetipanka.
      2. Vali menüüst “Igapäevapangandus” ja seejärel “Konto väljavõte”.
      3. Märgi periood “Algus” (tänasest kuupäevast 6 kuud tagasi) ja “Lõpp” (eilne kuupäev).
      4. Vali “Saada päring”.
      5. Vajuta kuvatud väljavõttel paremal üleval olevat “Lae alla”.
      6. Seejärel saate panga kinnitusega dokumendi ASICE formaadis salvestada arvutisse, või edastada emailile klienditugi@placetgroup.ee

    • SEB pank

      1. Sisene https://www.seb.ee/ internetipanka.
      2. Vali menüüst „Arveldamine” ja seejärel „Väljavõte“.
      3. Perioodi kiirvalik: „ Alates” (tänasest kuupäevast 6 kuud tagasi) ja „Kuni“ (eilne kuupäev).
      4. Vali “digitaalselt allkirjastatud” ja seejärel salvesta konto väljavõte oma arvutisse ning edasta emailile klienditugi@placetgroup.ee

    • LHV pank

      1. Sisene https://www.lhv.ee/ internetipanka
      2. Vali “Varad ja kohustused” ja seejärel “Konto väljavõte”.
      3. Märgi periood: alguskuupäev (tänasest kuupäevast 6 kuud tagasi) ja lõpukuupäev (eilne kuupäev).
      4. Seejärel vajuta paremal üleval olevat “Salvesta” nuppu ja salvesta konto väljavõte BDOC formaadis oma arvutisse ning edasta emailile klienditugi@placetgroup.ee

    • Luminor pank

      1. Sisene https://luminor.ee/ internetipanka.
      2. Vali „Post“, vali teema „Konto“ ning kirja sisu: "Palun edastada oma konto nr. panga poolt digiallkirjastatud viimase 6 kuu väljavõte oma e-posti aadressile."
      3. NB! Luminor edastab e-posti teel vaid krüpteeritud (CDOC formaadis) väljavõtteid, mida saad avada ainult oma ID-kaardi ja pin 1 abil (dekrüpteeri ID-kaardiga). Seejärel salvestada fail ASICE formaadis (digitaalselt allkirjastatud failina) oma arvutisse ning edasta emailile klienditugi@placetgroup.ee

    • Coop pank

      1. Sisene https://www.cooppank.ee/ internetipanka.
      2. Vali „Väljavõte“.
      3. Märgi viimase 6 kuu periood.
      4. Vali „Konto väljavõte“.
      5. Vali „Salvesta“, vali ASICE faili formaat ja salvesta konto väljavõte oma arvutisse ning edasta emailile klienditugi@placetgroup.ee

    • Revolut

      1. Sisene Revolut äppi.
      2. Vali "Kontod" ja seejärel oma konto.
      3. Vali "Väljavõte", märgi viimase 6 kuu periood, siis "Salvesta" ning edasta emailile klienditugi@placetgroup.ee

  • Isikutuvastamine
    • Kuidas läbida isikutuvastamist?

      Lihtsamaks isikutuvastuse läbimiseks saadetakse link SMS-iga ja e-postile. Isikusamasuse tuvastamise on võimalik läbida Smart-ID, Mobiil-ID, ID-kaardi abil või kasutades Idenfy. Tuvastamiseks sobivad alljärgnevad dokumendid: ID-kaart, pass, elamisluba. Samuti isikutuvastamise protseduuri saab läbida meie esinduses aadressil: Fr. R. Kreutzwaldi 4, Tallinn.

  • Laenutaotluse tühistamine
    • Kuidas saab laenutaotluse tühistada?

      Taotluse tühistamiseks palume võtta ühendust klienditoega numbril 6630110, online-vestluses või e-posti teel klienditugi@placetgroup.ee.

  • Laenutaotluse tagasilükkamine
    • Miks minu taotlust ei rahuldatud?

      Iga laenutaotlus vaadatakse läbi individuaalselt. Otsust langetatakse kliendi andmete ja finantsnäitajate alusel. Laenu andmisest keeldumise põhjuseid võib olla mitmeid.
      Laenu andmisest keeldutakse muuhulgas järgmistel põhjustel:

      • Teil on kehtiv võlgnevus maksehäireregistris (Creditinfo AS);
      • Teil on kehtiv võlgnevus Placet Group OÜ ees;
      • Teil on palju rahalisi kohustusi;
      • Vanuseline piirang

    • Esitasin taotluse, kuid minuga ei ole ühendust võetud.

      Võimalik, et Te ei ole täitnud kõiki nõudeid. Samuti on võimalik, et Teie avaldus on veel läbivaatamisel. Palume Teil meiega ühendust võtta, et leiaksime kiirelt viivituse põhjuse.

      Samas palume Teil kontrollida kontaktandmete õigsust. Võimalik, et meil ei õnnestunud Teiega ühendust saada, kuna Teie kontaktandmed ei olnud õiged.

    • Sain positiivse vastuse, kuid raha pole laekunud.

      Võimalik, et Te ei ole täitnud kõik vajalikud nõuded. Palume Teil meiega ühendust võtta, et saaksime võimalikult kiiresti viivituse põhjuse välja selgitada.

    • Kui kiiresti raha kantakse arvelduskontole?

      Positiivse vastuse korral laenusumma kantakse Teie arveldukontole mõne minuti jooksul. Palume arvestada, et raha laekumine võib sõltuda ka pankade tööst.

  • Arve
    • Mis summa kuulub tasumisele?

      Täpne tasumisele kuuluv summa edastatakse Teie e-postile koos vajalike rekvisiitidega. Tasumise informatsioon on alati leitav ka Teie iseteeninduse rubriigis "Minu laenud", vajutades lepingu juures nupule „Maksma“.

    • Mul on mitu laenulepingut. Kas ma saan iga lepingu kohta eraldi arve?

      Iga laenuleping on eraldi finantskohustus, mille eest tuleb teha eraldi makseid vastava selgitusega. Iga laenulepingu puhul edastatakse eraldi arve Teie e-postile. Vajalikud rekvisiidid tasumiseks saab leida ka iseteeninduse rubriigis "Minu laenud".

    • Mida teha kui ma ei ole arvet kätte saanud?

      Arve saadetakse Teie isikuandmetes märgitud e-posti aadressile. Täpne tasumisele kuuluv summa on alati kättesaadav ka Teie iseteeninduse rubriigis "Minu laenud", valides laenulepingu juurest “Maksma”.
      Samuti võite võtta ühendust klienditoega uue arve saamiseks.

  • E-arve
    • Mis on E-arve?

      E-arve edastatakse otse Teie internetipanka mugavamaks tasumiseks. E-arve sisaldab kogu vajaliku informatsiooni tasumiseks.

    • Kuidas tellida E-arvet?

      Soovi korral saate selle tellida enda iseteeninduse rubriigis “Profiil”, sealt edasi “Andmete muutmine” ja sisestades pangakonto numbri, kuhu soovite e-arveid saada.

  • Raha laekumine
    • Tasusin arve, kuid makse ei ole jõudnud.

      Mõnikord võib makse laekumine viibida ja võtta oodatust veidi kauem aega. Makse laekumist saate alati kontrollida enda iseteenindusest.
      Makse korrektsuse kontrollimiseks võite samuti edastada maksekorralduse meie e-posti aadressile klienditugi@placetgroup.ee.

    • Mida peab tegema, kui tegin ekslikult topelt makse?

      Juhul kui olete tasunud suurema summa kui on nõutud kohustuse täielikuks tasumiseks, palume Teil sellest teavitada e-postile klienditugi@placetgroup.ee, lisades kirjale maksekorralduse maksest. Peale kirja laekumist võetakse Teiega ühendust. Raha tagastuse teenustasu on vastavalt hinnakirjale.

    • Mida peab tegema, kui tegin suuremas summas makse kui oli ettenähtud?

      Tarbimislaen: Juhul kui tasusite suuremas summas kui oli märgitud arves, siis enammakstud osa laekub laenulepingu tulevaste osamaksete katteks.

      Krediidikonto: Kui tasusite suuremas summas kui arves oli märgitud, siis enammakstud osa laekub krediidikonto põhiossa ehk selle vaba jääki, mida saab soovi korral uuesti kasutusele võtta.

  • Ennetähtaegne tagastamine
    • Kas ma saan laenu ennetähtaegselt tagastada?

      Jah, soovi korral on Teil alati võimalik tagastada enda kohustus ennetähtaegselt või osaliselt. Juhul kui soovite tasuda ennetähtaegselt, siis palume ühendust võtta klienditoega korrektse arve saamiseks. Summa ennetähtaegseks tagastamiseks jooksva kuupäeva seisuga on samuti nähtav Teie iseteeninduses, rubriigis "Minu kohustused" - "Maksma".

    • Kas võib tasuda ettemaksuna tulevaste kuude eest?

      Tarbimislaen: Soovi korral saate tasuda suuremates summades kui arves märgitud ning sellisel juhul laekub enammakstud summa tulevaste kuumaksete katteks. Teile saadetavates arvetes on ka alati märgitud täpsed summad 2, 3 ja 4 kuu ettemaksu tegemiseks.

      Krediidikonto: kuna krediidikonto puhul puudub fikseeritud maksegraafik, siis puudub sellel ka ettemaksu võimalus tulevaste osamaksete katteks. Juhul kui tasute suuremates summades kui arves märgitud, siis enammakstud summa laekub krediidikonto vaba jääki ehk selle põhiossa. Ning juhul kui sooritate makset enne 1. kuupäeva ehk enne arve saamist, summa laekub täies mahus krediidikonto põhiossa, kuid mitte tulevase kuu osamakse katteks.

  • Makseraskused
    • Kas ma saan laenu tagasimakse kuupäeva muuta?

      Tarbimislaen: Maksekuupäeva muutmine ei ole võimalik.

      Krediidikonto: Maksekuupäeva on võimalik muuta enda iseteeninduse rubriigis "Krediidikonto". Palume arvestada, et uus maksekuupäev hakkab kehtima järgmisest kuust.

    • Kas osamakset saab vähendada?

      Tarbimislaenu puhul on võimalik vähendada kuumakset, kuid selle arvelt pikeneb laenuperiood. Selle jaoks on vaja rubriigis "Minu kohustused" valida kehtiv laen mida soovite restruktureerida, vajutades "Osamakse vähendamine" ja valides Teile sobiva perioodi.
      Krediidikonto puhul ei ole antud teenus kättesaadav.

    • Kuidas taotleda maksepuhkust?

      Tarbimislaen: Makseraskuste korral saate kasutada laenulepingu pikendamist, tasudes jooksva intressi. Sellisel juhul osamakse kuupäev lükkub edasi. Pikendamistasud on alati leitavad Teie iseteeninduses, valides laenulepingu kõrvalt “Maksma”. Palume arvestada, et märgitud summad muutuvad igapäevaselt.
      Pikendamise eest tasumisel tuleb kindlasti märkida makse selgitusse laenulepingu number ning sõna “PIKENDAMINE”. Pikendamise teenust on võimalik kasutada kuni 6 kuud järjest.

      Krediidikonto: Makseraskuste korral saate vormistada maksepuhkust krediidikonto põhiosale, mille vältel tuleb tasuda vaid intressi. Puhkust on võimalik vormistada perioodile 1 kuni 6 kuud ning saate aktiveerida selle enda iseteeninduse rubriigis “Krediidikonto”. Palume arvestada, et maksepuhkus hakkab kehtima alates järgmisest kuust pärast selle aktiveerimist.

    • Teavitasin, et tasun viivitusega, miks saadetakse teavitusi?

      Meeldetuletuse edastamine lõpeb peale võlgnevuse likvideerimist. Nii kaua teavitatakse klienti võlgnevuse olemasolust.

    • Minu võlgnevus on üle antud inkassofirmale, mida pean tegema?

      Kui Teie võlgnevus on üle antud võlgade sissenõudmiseks firmale (inkassofirmale), siis peate ühendust võtma firma esindajaga ja arutama tekkinud olukorda. Kui aga firma esindaja pole Teiega siiani ühendust võtnud, siis palun võtke meiega ühendust ja me edastame Teile vajalikud kontaktid.

    • Minu võlgnevus on edasi suunatud kohtusse, mida pean tegema?

      Kui Teie võlgnevus on suunatud kohtusse, tuleb Teil võtta ühendust meie juriidilise osakonnaga telefoninumbril 56994290, 53014868 või e-posti vahendusel: info@pginkasso.ee ning arutada tekkinud olukorda.

  • Valge krediitkaart
    • Kes võib valget krediitkaarti saada?

      Kliendid, kes omavad aktiivset krediidikontot, saavad sellele juurde tellida valge krediitkaardi. Kliendid, kellel puudub aktiivne krediidikonto, saavad esitada vastava taotluse krediidikonto avamiseks ning kaardi tellimiseks.

    • Mis on valge Placet Group VISA kaardi eelised?

      Kaardi eelis on selles, et sellel on madal kuutasu ning iga ostu pealt, mis on teostatud valge kaardiga, on võimalik teenida cashbacki. Kaart võimaldab teostada igapäevaseid toiminguid.

    • Mis on cashback? Missuguste ostude eest ma cashbacki saan?

      Cashback on boonusprogramm valge kaardi omanikule. Teosta ostud poodides, restoranides, ilusalongides või internetis ja saa igalt ostult osa raha tagasi. Cashbacki saab kõikidelt ostudelt mis on teostatud Valge Placet Group VISA kaardiga nii Eestis kui ka välismaal. Kogunenud cashbacki saab vaadata oma iseteeninduse rubriigis "Krediitkaart" – “Minu Cashback”. Oma cashback´i saab üle kanda oma arvelduskontole.

    • Millal tuleb valge kaardi arve ning kuidas see koostatakse?

      Arve saadetakse iga kuu esimesel kuupäeval e-postile. Arve koosneb intressist kasutatud summa pealt, kohustuse põhiosast ja kuutasust, vastavalt hinnakirjale.

  • Must krediitkaart
    • Kes võib musta krediitkaarti saada?

      Iga klient saab esitada musta krediitkaardi saamise taotluse. Valge Placet Group Visa kaardi olemasolul saab samuti esitada ka musta krediitkaardi taotluse. Must krediitkaart on eraldi finantskohustus.

    • Mis on musta Placet Group VISA kaardi eelised?

      Musta kaardi eelis seisneb intressivaba perioodis kuni 45 päeva. See tähendab, et klient saab tagastada kogu eelmise kuu jooksul kasutusele võetud summa kuni fikseeritud päevani 0%-ga.

    • Mis on intressivaba periood? Kuidas see toimib?

      Intressivaba periood on kasutusele võetud summa tagastamine ilma intressita. Intressivaba periood kehtib kuni 45 päevani. Sellisel juhul, sooritades oste kuu jooksul ning tagastades kogu kasutusele võetud summa järgmise kuu 15. kuupäevani, intressi ei arvestata. (Kuupäev võib varieeruda olenevalt kuust).

    • Millal tuleb musta kaardi arve ning kuidas see koostatakse?

      Arve saadetakse e-postile igakuiselt esimesel kuupäeval. Arve koosneb intressist, mis on arvestatud kasutatud summa pealt, kohustuse põhiosast ja kuutasust, vastavalt hinnakirjale. Musta kaardi omanikud saavad ise valida, kui suure % kasutatud krediidilimiidist saab tasuda igakuiselt (10-100%). Näide: Krediidilimiit summas 2000€, millest on võetud kasutusele 350€. Määratud tagasimakse suurus on 10%. Mainitud tingimustel igakuine tagasimakse on 35€ (millest osa läheb intressi tasumiseks, osa põhiosa katteks ning saab tasutud ka kuutasu).

  • Krediitkaardi tellimine ja asendamine
    • Kuidas tellida krediitkaardi?

      Krediitkaardi saab tellida enda iseteeninduses. Selleks valige "Krediitkaart", seejärel järgige juhiseid. Positiivse otsuse korral kaart toimetatakse kliendi poolt märgitud aadressile 7 tööpäeva jooksul.

    • Kui kiiresti teostatakse krediitkaardi kohaletoimetamist ja kus ma saan kaardi kätte?

      Valides enda iseteeninduses "Krediitkaart" ja täites vastava taotluse, avanevad kaardi kättesaamisviisi valikud. Krediitkaardi võib saada kätte meie esinduses, aadressil F.R.Kreutzwaldi 4, Tallinn või tellida see posti teel enda kodusele aadressile. Kaart jõuab Teie kodusele aadressile mitte hiljem kui 7 tööpäeva jooksul.

    • Olen tellinud krediitkaardi, kuid kaart pole minuni jõudnud.

      Võimalik, et kaardi tellimisel olete märkinud ebakorrektse tarneaadressi. Juhul kui Teie kaart pole jõudnud Teieni õigeaegselt, palume võtta ühendust klienditoega numbril 6630110.

    • Krediitkaardi kehtivusaeg hakkab lõppema. Mida teha?

      Kaardi kehtivusaja lõppemisel toimub selle automaatne asendamine. Antud teenus on tasuta.

    • Milline on krediitkaardi igakuine hooldustasu?

      Valge ja musta krediitkaardi kuutasu on vastavalt hinnakirjale.

  • Krediitkaardi aktiveerimine ja blokeerimine
    • Kuidas aktiveerida kaardi?

      Krediitkaardi saab aktiveerida vaid enda iseteeninduses, valides "Krediitkaart". Seejärel palume järgida juhiseid. Sisenemine iseteenindusse peab olema teostatud ID-kaardi, Smart-ID või Mobiil-ID kaudu.

    • Kui kiiresti tuleb krediitkaardi aktiveerida?

      Krediitkaardid, mis ei olnud aktiveeritud iseteeninduses, blokeeritakse automaatselt 3 kuu pärast alates kaardi tellimisest.

    • Kas saab ajutiselt blokeerida krediitkaarti ja hiljem seda lahti blokeerida?

      Jah, enda iseteeninduse rubriigis "Krediitkaart" valige "Ajutiselt peatada krediitkaart". Antud blokeerimise viis on vajalik juhul kui Te ei soovi kasutada kaarti, kuid samas ei soovi seda ka igaveseks blokeerida. Uuesti kasutusele võtmise soovi korral, saate eemaldada ajutise blokeeringu rubriigis "Krediitkaart", vajutades "Kaardi ajutise blokeeringu eemaldamine".

    • Kuidas igaveseks kaarti blokeerida?

      Enda iseteeninduse rubriigis "Krediitkaart" valige "Blokeerida kaart" või võtke ühendust meie klienditoega numbril 6630110.

    • Mida teha kui olen kaardi kaotanud?

      Enda iseteeninduse rubriigis "Krediitkaart" valige "Blokeerida kaart" või võtke ühendust meie klienditoega numbril 6630110. Uut krediitkaarti saab tellida oma iseteeninduses. Valige "Krediitkaart", seejärel "Telli krediitkaart" ning järgige juhiseid. Teenustasu rakendatakse vastavalt hinnakirjale.

  • PIN-koodiga seotud küsimused
    • Kuidas PIN-koodi kätte saada?

      PIN-kood jõuab sõnumi teel Teie telefoninumbrile peale krediitkaardi aktiveerimist iseteeninduses.

    • Kas PIN-koodi on võimalik muuta?

      PIN-koodi saate muuta oma iseteeninduses. Pärast PIN-koodi muutmist on vajalik PIN-koodi aktiveerimine. PIN-koodi aktiveerimiseks tuleb sisestada krediitkaart Teile sobivasse pangaautomaati ja sisestada uus PIN-kood. Peale neid toiminguid, saate kaarti kasutada juba uue PIN-koodiga.

    • Mida teha kui olen sisestanud PIN-koodi valesti? Kuidas krediitkaarti lahti blokeerida?

      Vale PIN-koodi sisestamisel 3 korda järjest, krediitkaarti peatatakse. Krediitkaarti saab taas aktiveerida enda iseteeninduses rubriigis "Krediitkaart".

    • Mida teha kui olen unustanud oma krediitkaardi PIN-koodi?

      Kui olete unustanud PIN-koodi, siis Teil tuleb siseneda enda iseteenindusse, valida "Krediitkaart" ning valida teenuste nimekirjast "PIN-koodi meeldetuletus". Teenustasu rakendub vastavalt hinnakirjale.

  • Kaardimaksed
    • Millised makseid saab kaardiga teostada?

      Kaart võimaldab teostada kõiki igapäevaseid toiminguid. Sellega saab tasuda poodides kohapeal, teostada internetioste ning tasuda välismaal. Broneerida lennupileteid või lisada kaart makseviisiks mobiilirakendusse.

    • Kas ma saan teha väljamakseid enda pangakontole?

      Olemasolev vaba jääk on võimalik üle kanda krediidikontolt enda arvelduskontole rubriigis "Krediidikonto", valides sobiva summa vaba jäägi raames ja kinnitades väljamakse oma arvelduskontole.

    • Kus ma saan näha kaardi tehingute ajalugu?

      Tehingute ajalugu saate vaadata enda iseteeninduses, valides "Krediitkaart" ja seejärel rubriik "Minu tehingud".

  • Kaardi kasutamine pangaautomaadis
    • Kas on võimalik panna sularaha krediitkaardile?

      Sularaha sissemaksete teenus ei ole võimalik.

    • Kas ma saan võtta välja sularaha? Kas see on tasuta?

      Sularaha väljavõtmine on võimalik. Teenustasu rakendub vastavalt hinnakirjale.

  • Kaardi kasutamine välismaal
    • Kas kaardiga saab maksta ka välismaal?

      Jah, kaardiga tasumine on võimalik nii Eestis kui ka välismaal.

    • Kas saab tasuda välismaa valuutaga?

      Jah, tasudes teises valuutas lisandub konverteerimistasu vastavalt hinnakirjale.

  • Viipemaksed
    • Kas krediitkaardiga saab teostada viipemakseid?

      Jah, kaart võimaldab viipemaksete teostamist. Antud teenust saab sisse/välja lülitada enda iseteeeninduses. Viipemaksete aktiveerimiseks peale kaardi aktiveerimist tuleb teostada vähemalt üks tehing PIN-koodi sisestamisega.

    • Millised viipemaksete limiidid kehtivad?

      Viipemakse limiit on 50€. Viipemaksete limiidi summat saab muuta enda iseteeninduse rubriigis "Krediitkaart".

  • Internetiostud
    • Internetiostud ja turvalisus.

      Kasutame turvalisuse tagamiseks süsteemi 3D Secure (Three-Domain Secure) – täiendav kaitsetehnoloogia, mis pakub lisaturvalisust internetis toodete ja teenuste eest tasumisel. Oma iseteeninduses, rubriigis „Krediitkaart“ tuleb Teil luua endale parool internetiostude jaoks. Internetiostude käigus küsitakse Teilt Teie krediitkaardi andmeid (kaardinumber, kehtivuse aeg, kaardivaldaja nimi, CCV/CVC2 kood) ning seejärel saadetakse Teie telefoninumbrile, mis oli märgitud Teie andmetes kaardi tellimise käigus, sõnum kontrollkoodiga, tänu millele tuvastatakse Teie isik.

    • Kas saab lisada kaardi mobiilsesse rahakotti või erinevatesse mobiliirakendustesse makseviisiks?

      Jah, krediitkaardi saab lisada mobiilsesse rahakotti. Näiteks: Google Pay, Fitbit Pay, Garmin Pay, Fidesmo Pay ja mTasku. Samuti saab krediitkaardi lisada erinevatesse mobiilrakendustesse makseviisiks. Kasutage kaarti toidu tellimisel Wolt mobiilirakenduses, tellige takso Forus või Bolt mobiilirakenduse kaudu ja ostke enda lemmiktooteid Amazon`is, E-bay`s või AliExpress`is.

  • Krediitkaardi limiidid
    • Kus ma näen krediitkaardi vaba jääki?

      Krediitkaardi vaba jääki on võimalik vaadata iseteeninduse rubriigis "Krediitkaart".

    • Kuidas ma saan muuta oma krediitkaardi limiidi summat?

      Krediitkaardi limiiti saab suurendada enda iseteeninduses, valides "Krediitkaart" ja vajutades "Suurendada limiiti". Limiidi suurendamise taotlust vaadatakse läbi ühe tunni jooksul.

  • Isikuandmete muutmine
    • Kuidas ma saan enda isikuandmed muuta?

      Isikuandmeid saate muuta enda iseteeninduse rubriigis “Profiil” seejärel valides "Andmete muutmine".

  • Iseteenindusse sisse logimine
    • Mul ei õnnestu iseteeninduskeskkonda sisse logida.

      Palume kontrollida, et kõik sisestatavad andmed oleksid korrektsed ega sisaldaks kirjavahemärke või tühikuid. Samuti palume proovida kasutada mõnda teist sisselogimisviisi. Juhul kui sisselogimine siiski ei õnnestu, palume võtta meiega ühendust numbril 6630110.

  • Salasõna
    • Unustasin salasõna, kas on võimalik seda taastada?

      Juhul kui olete salasõna unustanud, saate taastada selle, kasutades nuppu “Unustasite salasõna?”. Uus salasõna edastatakse Teie e-postile ning sõnumi teel telefoninumbrile.

    • Kas salasõna võib muuta?

      Salasõna saate muuta enda iseteeninduse rubriigis “Profiil”, valides “Vahetada salasõna”.

  • Reklaam
    • Soovin loobuda reklaamist.

      Soovi korral saate loobuda reklaamist enda iseteeninduse rubriigis “Profiil”, seejärel valides “Andmete muutmine” ning sealt edasi “Minu andmete töötlemise valikud”.

  • Kasutusõigusi blokeerimine
    • Soovin oma kasutusõigused blokeerida.

      Juhul kui soovite enda Placet Group OÜ iseteeninduskeskkonna kasutusõiguseid blokeerida, tuleb edastada vabas vormis avaldus Teie digitaalse allkirjaga. Avalduse palume edastada meie e-posti aadressile klienditugi@placetgroup.ee
      Samuti saab vastava avalduse esitada ka meie esinduses, aadressil Fr. R. Kreutzwaldi 4, Tallinn.

    • Minu kasutusõigused on blokeeritud, kuidas saan blokeeringu maha võtta?

      Kui Te soovite taastada enda kasutusõigusi, tuleb edastada vabas vormis avaldus Teie digitaalse allkirjaga meie e-posti aadressile klienditugi@placetgroup.ee.
      Samuti saab vastava avalduse esitada ka meie esinduses, aadressil Fr. R. Kreutzwaldi 4, Tallinn.

  • Tõend kehtivate kohustuste puudumise kohta
    • Soovin kinnituse, et puuduvad kehtivad kohustused Placet Group OÜ ees.

      Kohustuste puudumise tõendi saate alla laadida enda iseteeninduse rubriigis "Minu lepingud", valides "Tõend kohustuste puudumise kohta".

  • Placet Group äpp
    • Mobiilirakenduse alla laadimine.

      Mobiliirakendust on võimalik alla laadida enda nutiseadmele App Store-is või Google Play-s. Mobiilirakenduse kasutamine on täiesti tasuta. Sisselogimiseks on võimalik kasutada turvalist meetodit nagu biomeetria.

    • Milliseid toiminguid saab rakenduses teostada?

      Äppi abil on Teil võimalik teostada tagasimakseid enda kohustuste eest, aktiveerida või blokeeerida krediitkaarte, vaadata tehinguid ning kontrollida vaba jääki. Kõik vajalik on kättesaadav mobiilirakenduses. Mobiilrakenduse kasutamine on täiesti turvaline.

Vestlus - konsultant
Tere!
Meie klienditeeninduse tööaeg on E-R: 8:00 – 20:00, L: 10:00-15:30 ja P: Suletud.
Оma küsimuse palume Teid saata klienditeeninduse e-postile klienditugi@placetgroup.ee, e-kirjas jätta enda küsimus ja kontaktandmed, et vajadusel oleks meil võimalus Teiega ühendust võtta.